2010. augusztus 29., vasárnap

Verssarok

Üdv ismét! :D Aki ismer az tudja, hogy szeretem a jó zenét és a jó zene szövegeket és azt is, hogy néha én is írogatok, amik persze nem olyan jók, viszont unalom űzés ellen a legjobb. Ajánlom mindenkinek! ;)
Azt tudni kell, hogy a verseim 90%-a szerelmes kimenetelű, aminek forrására még nem jöttem rá. :D A versek az adott érzelmi állapotomról adhatnak vissza egy képet, más szóval így lehet tudni, hogy milyen hülyeséget csináltam. :D Némelyik művemet itt fogom publikálni. Szóval pörögjön a dolog.;)


Itt hagytál

Itt hagytál, hát elvesztem,
Megtaláltál, meglettem,
Érzem szívem összetört,
Nem érdemelt ilyen tőrt.

Ha, majd egyszer találkozunk,
Remélem, hogy megismersz,
És nem kell szomorkodnunk,
A tényen: Olyan, hogy Mi… nincsen.

Azt mondod, találok majd mást,
De nekem csak te kellesz.
Nekem az ég nem ad mást,
Sem a bölcs négy elem…

csáó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése